پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


شرکت ملی حفاری و توسعه صنایع نفت و انرژی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
تاريخ خبر: چهارشنبه، 26 تير 1398 ساعت: 12:53

 

به گزارش نفت دیلی، شرکت‌های ملی حفاری و توسعه صنایع نفت و انرژی (OEID) برای استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در داخل و خارج از کشور و دیگر فعالیت‌های مرتبط با صنعت حفاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

این تفاهم‌نامه دیروز (سه‌شنبه، ۲۵ تیرماه) بین سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مهرزاد صفوت، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی (OEID) امضا و مبادله شد.

 

در آیین امضای این تفاهم‌نامه موسوی ضمن بر شمردن توان تجهیزاتی و نیروی انسانی این شرکت اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران بزرگ‌ترین شرکت در زمینه عملیات حفاری و دیگر خدمات جنبی در کشور  و حوزه غرب آسیاست.

 

وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شرکت به دنبال توسعه فعالیت‌ها و کسب درآمدهای حداکثری و ایجاد رفاه و انگیزه در کارکنان بوده و بدون شک تلاش در زمینه هم‌افزایی صنعت حفاری در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی با اشاره به توانمندی‌های این شرکت، استفاده از ظرفیت‌های ملی حفاری را مهم برشمرد و بر توسعه همکاری‌های بین دو شرکت تاکید کرد.

 

بر اساس این گزارش، تلاش مدیرعامل و مجموعه مدیریت شرکت ملی حفاری ایران برای استفاده حداکثری از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص این شرکت در فعالیت‌های حفاری و افزایش درآمدهای آن ادامه دارد و در روزهای آینده تفاهم‌نامه‌های دیگری در زمینه توسعه فعالیت‌های شرکت مبادله خواهد شد.