پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


توزیع ۱۰ هزار سیلندر گاز مایع در موکب‌های مرز چزابه
تاريخ خبر: يکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت: 14:17

 

به گزارش نفت دیلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در آستانه برگزاری مراسم اربعین حسینی از توزیع ۱۰ هزار سیلندر گاز مایع برای موکب‌های مستقر در مسیر مرز چزابه با هماهنگی شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع خبر داد.

 

نعمت‌الله نجفی گفت: افزون بر سوخت‌رسانی (بنزین و نفت‌گاز)، تعداد ۱۰ هزار سیلندر برای پخت و پز در موکب‌ها در مسیر مرز چزابه نیاز است که با آغاز حرکت زائران و راه‌اندازی موکب‌ها، در نزدیکی موکب‌ها مستقر خواهند شد.

 

وی تاکید کرد: به منظور سوخت‌رسانی مطلوب به زائران حسینی، ستاد اربعین وزارت نفت تشکیل شده است و در قالب کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه پشتیبانی، خدمات‌رسانی به زائران را انجام می‌دهد.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تصریح کرد: به‌منظور تأمین سوخت موکب‌های مستقر در مسیر مرز چزابه، نشست هماهنگی با حضور مسئولان شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تشکیل شد که در این نشست آخرین هماهنگی‌های توزیع گاز مایع در منطقه چزابه با رؤسای شرکت‌های پرسی‌گاز، ایران‌گاز، بوتان‌گاز و پاسارگاز انجام شد.

 

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که مسئولیت تحویل فرآورده از پالایشگاه آبادان، خط لوله و بندر صادراتی ماهشهر و پخش، تدارکات، هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌موقع تحویل فرآورده به تمامی انبارها، جایگاه‌های فروش فرآورده در سطح استان و استان‌های همجوار مانند ایلام و کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

 

این منطقه در قالب ۱۰ ناحیه، ۱۵ شهرستان و ۳۵ شهر مهم در جنوب غربی کشور را زیر پوشش سوخت‌رسانی قرار داده است.