پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


برنامه ‎ریزی برای جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس ز
تاريخ خبر: شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت: 15:50

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ساخت مرکز درمانی تروماسنتر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امسال مصمم به جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های مختلف صنعتی هستیم.

 

ایرج خرمدل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پارس جنوبی را مولود انقلاب اسلامی و نماد اقتصاد مقاومتی عنوان و اظهار کرد: با رویه تعاملی که بین صنعت نفت در پارس جنوبی و مقام‌های ارشد استان بوشهر ایجاد شده، می‌توان شایسته‌ترین خدمات را به مردم عزیز استان و جامعه محلی و محیط پیرامونی‌ در چارچوب مقررات و رویه‌های جاری ارائه کرد.

 

وی گفت: امسال مصمم به جذب سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف صنعتی هستیم، خوشبختانه بسیاری از صنایع داخلی کشور علاقه‌مند حضور و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس هستند. با فعالیت سرمایه‌گذاران در پارس جنوبی هم به لحاظ اشتغال‌زایی و هم به لحاظ ایجاد تولید و ثروت ملی شاهد جهش چشمگیری خواهیم بود.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: ساخت و تکمیل مرکز درمانی تروماسنتر را در اولویت قرار دادیم، زیرا یکی از نیازهای اساسی صنعت و مردم در منطقه پارس جنوبی است که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. تکمیل و تجهیز بیمارستان توحید شهر جم از دیگر اقدام‌ها در حوزه بهداشتی و درمانی است که با همکاری شرکت ملی گاز فرآیند اجرایی آن شروع شده است و زمینه به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصصی با تجربه در بیمارستان‌های منطقه در دستور کار قرار دارد.

 

خرمدل با اشاره به برنامه‌ریزی برای تقویت زیرساخت‌های علمی و دانشگاهی در استان بوشهر گفت: امکان‌سنجی استقرار یک شعبه از دانشکده نفت، ایجاد هنرستان فنی در شهر کنگان، ایجاد مرکز رشد با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و همچنین برنامه‌ریزی‌ برای افزایش توانمندی علمی معلمان استان از دیگر اقدام‌هایی است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آنها در حال انجام است.