پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


ارسال بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفت‌ سفید به روستاهای کردستان
تاريخ خبر: شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت: 13:23

به گزارش نفت دیلی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه، ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر نفت‌ سفید به روستاهای این استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است.

عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن این استان و مسدود شدن راه‌های روستایی استان در فصل سرد سال، عملیات ارسال و ذخیره‌سازی نفت‌ سفید مورد نیاز خانوارهای استان از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به ارسال ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت‌ سفید به روستاهای سقز، از راستی‌آزمایی خانوارهای مصرف‌کننده نفت‌ سفید و وجود ۲۶ هزار خانوار مصرف‌کننده این فرآورده در سطح این استان خبر داد و افزود: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به روستاییان و تحقق حقوق شهروندی، عملیات توزیع نفت سفید و نفت‌گاز بخش کشاورزی در روستاهای سقز به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

گیتی‌منش به اهمیت بخش روستایی سقز در زمینه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: در چهار ماهه ماه نخست امسال در بخش کشاورزی سقز 9 میلیون لیتر نفت‌گاز تامین و توزیع شده است.

مدیر منطقه کردستان از اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی (وانت‌بارها و تاکسی‌ها) با ثبت‌نام در سایت HTTPS://GCR.NIOPDC.IR خبر داد و با اشاره به پیگیری‌های این شرکت برای شناسایی و شروع به کار کارگاه‌های واجد صلاحیت استان، خواستار همکاری و تعامل فرمانداران با منطقه در جهت اجرای این طرح شد و گفت: با وجود عدم فعالیت کارگاه‌های استان با اطلاع‌رسانی این شرکت، هم‌اکنون ۳۶۵ نفر در سامانه مذکور ثبت‌نام و نسبت به انجام فرآیند دوگانه‌سوز کردن خودرو خود در کارگاه‌های استان‌های هم‌جوار اقدام کرده‌اند.