پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


انتصاب‌های اخیر در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی
تاريخ خبر: يکشنبه، 30 شهريور 1399 ساعت: 13:53

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور احکامی، علی اصغر عباسی را به‌عنوان مدیر عملیات شرکت ملی پخش و کوروش بالادست را به سمت مدیر منطقه گیلان منصوب کرد.

کرامت ویس‌کرمی در حکم مدیر جدید عملیات که پیش از این سمت مدیر منطقه گیلان را به‌عهده داشت، از خدمات و تلاش دلسوزانه محمدرضا مظلومی در زمان تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به سوابق و تجربیات علی‌اصغر عباسی، امور مناطق در زمینه نظارت بر عملیات دریافت، نگهداری، نقل و انتقال و ارسال، عرضه فرآورده‌های نفتی به مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان، نظارت بر تأمین و سوخت‌رسانی مطلوب با استفاده از ابزارهای مورد نیاز، نظارت بر عملکرد مناطق و رفع مشکلات آنها و ... را به او سپرده است.

ویس کرمی در حکم کوروش بالادست به اهمیت و موقعیت ویژه منطقه گیلان در جوانب مختلف و فعالیت‌های جاری و مرتبط با حوزه‌های تأمین و توزیع در استان سرسبز و توریستی گیلان اشاره کرده و برای وی با استعانت از خداوند متعال و تدبیر و تمهید بهنگام در امور محوله و بهره‌گیری از تعهد و توان و تجربه همکاران تلاشگر منطقه، آرزوی موفقیت کرده است.