پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


کارمند نفت، کاندید جایزه بین‌المللی مدیریت دارایی شد
تاريخ خبر: سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت: 15:01

 به گزارش نفت دیلی،رئیس اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران به‌عنوان یکی از سه کاندیدای جایزه بین‌المللی مدیریت دارایی (IAM) انتخاب شد.

سیدعلی سیدی‌پور، رئیس اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران و مشاور مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت، یکی از سه کاندیدای جایزه بین‌المللی مدیریت دارایی (IAM) است. این جایزه هر سال از سوی مؤسسه مدیریت دارایی انگلستان (IAM) در هشت حوزه به برترین متخصصان مدیریت دارایی اعطا می‌شود و برای نخستین‌بار یک مدیر متخصص ایرانی کاندیدای کسب آن شده است.

حوزه‌های مورد بررسی در این جایزه شامل دستاوردهای انفرادی، تیمی، پروژه‌ای، نسل جدید، نوآوری، خدمات به مشتری، ریسک و انعطاف پذیری و مدیریت اطلاعات است.

در اطلاعیه رسمی مؤسسه IAM عنوان شده که آقای سیدعلی سیدی‌پور، رئیس اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران به دلیل نقش بارز در فعالیت‌های تیم مدیریت دارایی و انجام اقدام‌هایی برای نخستین‌بار در سطح شرکت از جمله «سوق دادن شرکت از مدیریت نگهداشت به سوی مدیریت دارایی، تدوین خط‌مشی و استراتژی مدیریت دارایی، ارزیابی وضع مدیریت دارایی و تحلیل شکاف، سازماندهی و آموزش تیم» به‌عنوان یکی از سه کاندیدای این جایزه معتبر بین‌المللی برگزیده شده است.

مؤسسه مدیریت دارایی IAM، شناخته‌شده‌ترین مؤسسه بین‌المللی مدیریت دارایی با مرکزیت انگلستان است که به‌عنوان اصلی‌ترین مرکز توسعه دانش مدیریت دارایی در سطح جهان نیز شناخته می‌شود و با توجه به جامعیت و سوابق موفق پیاده‌سازی مدل این مؤسسه برای مدیریت دارایی‌ها در سطح کشورها و صنایع مختلف جهان از رویکرد آن در سند «سیاست‌های کلی و الزامات نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی» وزارت نفت نیز بهره‌جویی شده است.