پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


رتبه نخست سلامت نظام اداری صنعت فرآوری گاز به پالایشگاه ایلام رسید
تاريخ خبر: شنبه، 3 آبان 1399 ساعت: 15:52

 به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از قرار گرفتن این واحد صنعتی در جایگاه نخست ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد میان پالایشگاه‌های کشور خبر داد.

روح‌الله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته میان هفت پالایشگاه گاز کشور رتبه نخست ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد را به دست آورد، گفت: این ارزیابی به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضع شرکت‌ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می‌کند.

وی با بیان اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله طبق الگوهایی، شرکت‌های تابعه را بررسی می‌کند، افزود: این ارزیابی در شاخص‌های ۹گانه شامل قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه‌های الکترونیکی،  نظارت، کنترل و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در تازه‌ترین ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با به دست آوردن امتیاز بالاتر نسبت به دیگر پالایشگاه‌های گاز کشور، در جایگاه نخست و در ردیف شرکت‌های بسیار خوب این حوزه قرار گرفت.

نوریان همچنین تاکید کرد: این واحد صنعتی در برنامه‌های کلان خود همچنان به‌دنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات است و برای ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه‌ای دارد.