پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


پیام معاون وزیر نفت به مناسبت سالروز فوران چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید
تاريخ خبر: دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت: 15:24

 به گزارش نفت دیلی،معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری هم‌زمان با سالروز فوران چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید، یاد و خاطره محمد سلیمی و فرزاد ارزانی را در پیامی گرامی داشت.

در پیام محسن پاک‌نژاد آمده است: «هفتم آبان‌ماه سالروز فوران چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید است. گرامی می‌داریم یاد و خاطره مرحوم محمد سلیمی و مرحوم فرزاد ارزانی، همکارانمان در شرکت ملی حفاری را که شجاعانه در راه انجام وظیفه از جان خود گذشتند. روحشان شاد و قرین رحمت الهی.

این عملیات به دلیل شرایط خاص به‌ویژه فشار زیاد مخزن در نوع خود از دشوارترین موارد مهار فوران بوده است که با استعانت از خداوند منان و حمایت‌های بی‌دریغ وزیر محترم نفت و با همت والا، تلاش ستودنی و همدلی همکارانمان در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری و با اتخاذ تدابیر فنی‌ و حرفه‌ای کم‌نظیر در پنجم دی‌ماه سال ۹۶ به نتیجه رسید.

جا دارد از عزم راسخ، تدابیر هوشمندانه و اقدامات متهورانه همه عزیزانی که این کار بزرگ را با ثبت رکوردی مثال‌زدنی و در مدت زمان ۵۸ روز به سرانجام رساندند قدردانی نموده و در مقابل این همه ایثار و عملکرد حرفه‌ای آنان سر تعظیم فرود آوریم.»