پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


نمایشگاه نفت با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» برگزار می‌شود
تاريخ خبر: شنبه، 20 دی 1399 ساعت: 15:12

 

به گزارش نفت دیلی،بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با توجه به مجوز وزارت صمت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، و بهبود نسبی وضع کرونا و موافقت وزارت نفت و هماهنگی‌های انجام‌شده با مسؤلان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، از سوم تا ششم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

نمایشگاه بیست‌وپنجم با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و برنامه‌های آینده برگزار می‌شود.

تأکید بر اجرای پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی

این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و افزون بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در ورودی و داخل سالن‌ها، عریض‌تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه‌سازی و... که در نمایشگاه‌های کنونی رعایت می‌شود، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامتی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

بازدید ویژه متخصصان و فعالان صنعت

یکی از این اقدام‌ها شرایط بازدید تنها برای متخصصان است. از این رو طی هماهنگی و مکاتبه با ستاد وزارت نفت و چهار شرکت اصلی وزارت نفت، شرکت‌های تابع، تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، با برنامه‌ای هدفمند، کارت‌های دعوت بر اساس روزهای نمایشگاه و بر اساس سهمیه تخصیص‌یافته طبق اسامی و نفرات اعلام‌شده بخش‌های فوق توزیع می‌شود. شایان ذکر است بازدید از نمایشگاه تنها بر اساس ارائه کارت دعوت روز مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.

جانمایی بر اساس خدمات و گروه‌های کالایی

در این دوره مشارکت کنندگان براساس گروه‌های کالایی مدنظر وزارت نفت جانمایی شده‌اند و بعضی از سالن‌های مهم به شرح زیر است:

سالن ۷: ماشین‌های دوار؛

سالن ۸ و ۹: شرکت‌های بالادستی نفت؛

سالن ۱۰ و ۱۱: دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری؛

سالن ۱۴ و ۱۵: پتروشیمی و صنایع مرتبط؛

سالن ۴۱: پالایش و پخش و صنایع مرتبط؛

سالن ۳۸: گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله، شیرآلات.