پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


تداوم فرآیندهای عملیاتی در گرو پایداری ارتباطات است
تاريخ خبر: دوشنبه، 22 شهريور 1400 ساعت: 15:19

 

به گزارش نفت دیلی،سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران در بازدید از منطقه ۲ عملیات انتقال گاز، تداوم فرآیندهای عملیاتی را در گرو پایداری ارتباطات و اطلاعات و هم‌افزایی و همدلی واحدهای ICT دانست.

محمدرضا نیک‌روش‌فرد در ششمین بازدید میدانی از مناطق عملیاتی و بازدید از شبکه‌های ICT و زیرساخت‌های ارتباطی و فیبر نوری و تأسیسات تقویت فشار گاز ضمن قدردانی از اقدام‌های واحد ICT منطقه و کارکنان شاغل در آن گفت: باید همچنان با تکیه بر دانش، توان و ظرفیت‌های علمی خود نسبت به ارتقای سیستم‌ها، تجهیزات و ارائه خدمات اقدام کنیم تا به وضع مطلوب برسیم.

وی در نشست‌ هم‌اندیشی با سرپرست منطقه و کارکنان واحدICT  که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در اصفهان برگزار شد، به اهمیت مخابرات و تلمتری اشاره کرد و ادامه داد: امروز همه اقدام‌ها و فعالیت‌ها وابسته به ارتباطات و فناوری است و باید با آمادگی و به‌روز کردن دانش خود نسبت به انجام رسالت سازمانی که همان پایداری ارتباطات در شرکت انتقال گاز ایران است، اقدام کنیم.

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران افزود: این آمادگی و به‌روز کردن از آن رو اهمیت دارد که با هم‌افزایی همه امکانات ICT واحدهای مختلف مجموعه‌های مختلف وزارت نفت و همکاری و همدلی آنها با یکدیگر، می‌توان حداکثر استفاده و بهره‌وری به‌ویژه در شرایط بحرانی را به‌دست آورد.

نیک‌روش‌ تصریح کرد: تبادل نظرها، دیدگاه‌ها و همکاری با شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، هم‌افزایی برای مدیریت منابع در دسترس ICT را به همراه دارد، از این رو با تلاش، همفکری و هم‌اندیشی می‌توان همسو با اهداف وزارت نفت کوشا بود و به سرمنزل مقصود رسید.

مجید مصدقی، سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز نیز در این دیدار اظهار کرد: واحد ICT منطقه همگام با فناوری‌های نوین ارتباطی و به‌روز، همواره در حفظ و نگهداری زیرساخت‌ها کوشا بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی یادآور شد: نیروی توانمند واحد ICT منطقه، با توجه به گستره جغرافیایی به‌طور شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته آماده خدمت است و در پایداری اطلاعات و تجهیزات ارتباطی همیشه پیشگام بوده است.