پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


تمامی کلاس‌های مهر دانشگاه علامه طباطبایی "مجازی" شد
تاريخ خبر: سه شنبه، 23 شهريور 1400 ساعت: 12:00

 دانشجوی متقاضی مهمان ضروری است معرفی نامه معتبر خود را به دانشکده مقصد ارائه و در صورت ارائه درس و موافقت دانشکده تایید (مهر وامضا) رئیس آموزش دانشکده را اخذ نماید.

نحوه برگزاری کلاس های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

 

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد که طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسۀ هیئت رئیسۀ دانشگاه مقرر شد کلاس های نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه به صورت «آنلاین» شروع شود.

 

مسئولان این دانشگاه تاکید کردند: در صورت بهبود شرایط ناشی از ویروس کرونا و خارج شدن تهران از حالت قرمز به نارنجی و یا زرد و به شرط واکسیناسیون استادان، کارکنان و دانشجویان، صرفا کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ورودی سال ۱۳۹۹ و مقطع دکتری ورودی سال ۱۴۰۰ از آبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت «حضوری» برگزار خواهد شد.

 

همچنین دستورالعمل ثبت نام غیرحضوری دانشجویان خارج از دانشگاه علامه طباطبایی ابلاغ شد بر این اساس دانشجوی متقاضی مهمان ضروری است پس از مهر و امضای معرفی نامه توسط دانشکده مقصد؛ به سامانه آموزشی این دانشگاه مراجعه و از گزینه ثبت نام اولیه دانشجویان مهمان خارج از دانشگاه (مطابق با راهنمای فرایند ثبت نام غیر حضوری پیوست) نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به سامانه دریافت نماید.

 

دانشجوی متقاضی مهمان ضروری است معرفی نامه معتبر خود را به دانشکده مقصد ارائه و در صورت ارائه درس و موافقت دانشکده تایید (مهر وامضا) رئیس آموزش دانشکده را اخذ نماید.

 

متقاضیانی که در ترم های گذشته در دانشگاه علامه مهمان بوده اند و شماره دانشجویی دارند نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند و با معرفی نامه مهمانی تایید شده پس از تایید و امضای رئیس آموزش دانشکده مقصد، با توجه به مقطع تحصیلی به کارشناس مربوطه در معاونت آموزشی مراجعه کنند.

 

دانشجویان متقاضی مهمان ترم کامل که در کمیسیون دانشگاه با مهمانی آنها موافقت شده است باید فرم واحد های انتخابی دانشگاه مبدا و تاییدیه سامانه سجاد را در سامانه بارگذاری کنند.

 

انتخاب واحد دانشجویان متقاضی مهمان دانشگاه علامه طباطبایی در روز شنبه مورخ ۲۷ شهریور توسط دانشکده مقصد انجام می شود.