پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


آغاز رزمایش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی
تاريخ خبر: دوشنبه، 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:22

 تهران-ایرنا- همزمان با تشدید درگیری‌ها و عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در اراضی اشغالی و تهدید دشمن صهیونیستی به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه فلسطنیان در جنین، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) رزمایش گسترده‌ای را آغاز کرد.

 

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که امروز دوشنبه رزمایش گسترده‌ای را کرده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رزمایش قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به خاطر جنگ صهیونیست ها علیه مقاومت فلسطین (جنگ ۱۱ روزه ماه می سال گذشته / شمشیر قدس) به تعویق افتاد.

 

در همین حال، خبرنگار پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد که رزمایش گسترده ستاد کل فرماندهی ارتش اسراییل که سال گذشته به خاطر نبرد شمشیر قدس به تعویق افتاد، امروز آغاز شد.

 

"امیر بوخبوط" تصریح کرد که مرحله نخست این رزمایش به عنوان رزمایش ستاد کل ارتش اسراییل و طبق اوضاع و تحولات امنیتی انجام خواهد شد و به تدریج در دیگر مراحل، تمامی بخش‌های فرماندهی و شاخه‌ها و شعبه‌های مختلف ارتش اسراییل را دربرخواهد گرفت.

 

این رزمایش همزمان با تشدید درگیری‌ها و عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در اراضی اشغالی و تهدید دشمن صهیونیستی به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه جنین و دست زدن به ترور رهبران مقاومت در غزه برگزار شده است.

 

بعد از اظهارات طوفانی اخیر «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه در جمع نخبگان و خبرنگاران فلسطینی در غرب غزه که همزمان با روز جهانی قدس ایراد شد، رسانه های رژیم صهیونیستی و خبرنگاران این رژیم به وحشت افتاده و برخی ها هم پیشنهاد ترور وی را داده‌اند.

 

السنوار در بخشی از اظهاراتش که صهیونیست ها را به وحشت انداخت، ضمن درخواست از گروه‌های مقاومت و شاخه‌های نظامی آنها برای حفظ آمادگی خود، تاکید کرد: با پایان ماه مبارک رمضان نبرد به پایان نمی رسد، بلکه آغاز خواهد شد.

 

این اظهارات رئیس جنبش حماس و افزایش عملیات‌های استشهادی فلسطینیان به سرعت آرامش صهیونیست ها را به هم زد و موجی از ترس و وحشت را در فلسطین اشغالی برانگیخت.