پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


۱۵ جایگاه عرضه سوخت منطقه فارس امسال به بهره‌برداری می‌رسد
تاريخ خبر: سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت: 15:23

 

به گزارش نفت دیلی، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با هدف تسریع در روند سوخت‌رسانی به مردم و شهروندان این استان، ۱۵ جایگاه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید حیدری در این باره افزود: توسعه و مکان‌یابی اصولی احداث جایگاه از اولویت‌های این منطقه در صدور مجوز تأسیس مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی است.

وی ضمن تشکر از همکاری مالکان و کارکنان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در ارائه مطلوب سوخت به مردم اظهار کرد: هم‌اکنون ۴۳ جایگاه در سطح استان در حال احداث است که پیشرفت ۲۰ تا ۹۰ درصدی دارند و با پیگیری‌های انجام شده ۱۵ باب از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس بیان کرد: استان فارس با داشتن ۴۳۵ جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در جایگاه چهارم در کشور قرار دارد که از این تعداد ۳۰۵ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و ۱۳۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است.

حیدری با بیان این موضوع که با پیوستن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سامانه ملی مجوزهای کسب و کار کشور، صدور مجوز برای احداث جایگاه تسریع شده است، گفت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه سوخت‌رسانی از سیاست‌های این منطقه بوده و به همین منظور با شناسایی منطقی مکان‌های موردنیاز استان برای احداث جایگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است.