پايگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و صنايع وابسته

[نسخه مخصوص چاپ ]

NAFTDAILY.COM


زیدان پیشنهاد قطر و امارات را رد کرد
تاريخ خبر: شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت: 14:39

 اکیپ از پیشنهادهای گسترده به زین‌الدین زیدان خبر داد و اعلام کرد او همه این پیشنهادها را رد کرده است.

زیدان پیشنهاد قطر و امارات را رد کرد

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی می‌خواهد در یوونتوس کار کند و به همین خاطر پیشنهاد حضور در تیم های دیگر را رد کرده است.

 

پیش از این بحث حضور زیدان در تیم ملی فرانسه بود ولی دیدیه دشان قرارداد خود را با تیم فوتبال فرانسه تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد و به این ترتیب در جام جهانی بعدی که در ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، با تیم ملی فرانسه حضور خواهد داشت و بحث حضور زیدان در تیم ملی فرانسه نیز به پایان رسید.

 

زیدان پیشنهادهایی از تیم‌های ملی فوتبال پرتغال، برزیل، آمریکا، قطر و امارات داشته که همه این پیشنهادها را رد کرده است.

 

زیدان از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ برای یوونتوس بازی کرد. او به همراه این تیم دو بار قهرمان ایتالیا، قهرمان جام حذفی و سوپرکاپ این کشور، برنده جام بین قاره‌ای و جام اینترتوتو شد.

 

کاپیتان پیشین فرانسه پیش از این در رئال مادرید کار کرد. او از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ هدایت تیم مادریدی را بر عهده داشت. او در دور نخست توانست تیم را به قهرمانی در سه دوره پیاپی لیگ قهرمانان اروپا برساند اما در دور دوم موفق نبود.

 

پیش از این روزنامه اسپورت مدعی شد که باشگاه رئال مادرید در صورتی که آنچلوتی نتواند در فصل جاری جامی به دست آورد او را برکنار می‌کند و زیدان را به نیمکت تیم برمی‌گرداند.